مقالات آموزشی کامپیوتر و اینترنت
تبليغات

تبليغات


رز اس ام اس | مجموعه پيامك هاي طبقه بندي شده
اوکسين ادز معتبرترين و بزرگترين سيستم کسب درآمد وبمسترها

درباره ما

به سایت مقالات آموزشی کامپیوتر و اینترنت خوش آمدید

مترجم وبلاگ

آمار وبلاگ

آمار وبلاگ  

بازديد امروز : 3
بازديد ديروز : 0
بازديد هفته : 3
بازديد ماه : 97
بازديد کل : 136759
تعداد مطالب : 104
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاين : 1


 

فال حافظ و سخن روز








فال حافظ شيرازي
اي حافظ شيرازي! تو محرم هر رازي! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم مي دهم که هر چه صلاح و مصلحت مي بيني برايم آشکار و آرزوي مرا برآورده سازي

فال حافظ
فال حافظ با معني و تفسير

آخرين مطالب

» اولین گوشی چهار هسته ای جهان، پدیده HTC
» تسخير افق با دوربين ديجيتال بنكيو مدل EI465
» روش هایی برای امنیت بیشتر، یافتن اپلیکیشن های مطمئن و اجتناب از ویروس ها در اندروید - قسمت اول
» نکات کلیدی برای خرید لپ تاپ
» کارت گرافیک های اسوس همراه با بازی روز دنیا DirectCu II با Batman
» اوراکل NoSQL خود را وارد بازار کرد
» آشنایی با دوربین HP S300
» اولین مانیتور ۳D دنیا با پشتیبانی از nVidia 3D VISION 2
» Droid Razr باریک ترین گوشی هوشمند جهان محصول موتورولا
» بررسی فناوری عینکهای سه بعدی
» گوگل ظاهر سرویس Gmail را تغییر می دهد
» آموزش تغییر رمز عبور ویندوز 7 و ویستا بدون دسترسی به رمزعبور قبلی
» بررسی درایو فلش ADATA Nobility S805
» معرفی گوشی هوشمند ال جی Optimus 3D
» بررسی گوشی W8 سونی اریکسون
» این مدیا پلیر را در جیب خود بگذارید
» مشخصات کنسول Wii 2 به صورت غیررسمی اعلام شد
» برترین نرم افزارهای امنیتی برای ویندوز ۷ معرفی شدند
» Screenfly یه سایت عالی برای تست قالب وبلاگ/سایت در رزولیشن های مختلف
» معرفی بهترین DVD درایوهای اکسترنال بازار

منوي اصلي

ديکشنري آنلاين

معرفي سايت به دوستان

 
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:


Powered by ParsTools

لينک دوستان

دوست یابی در شهر خود
تبادل لینک هوشمند و سریع با تمام سایت و وبلاگ ها
الکتروتکنیک و الکترونیک
عکس های 18+
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مقالات کامپیوتر و اینترنت و آدرس paria-article.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بانک عکس و گرافيک
سريال هاي نود 32
قالب وبلاگ
پارس تولز
عکس - عکس قالب بلاگفا

نويسندگان

خوش آمديد
"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

معرفی نسخه Ice Cream Sandwich سیستم عامل اندروید

بستنی ساندویچی یا Ice Cream Sandwich، اسم جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید شرکت گوگل است.

ماه‌های زیادی است که خبرهایی درباره این خوردنی خوشمزه!در سایت‌های مختلف منتشر شده است و اکنون به نظر می‌رسد تقریبا وقت امتحان کردن آن فرا رسیده باشد.



با وجود این که گوگل اطلاعات چندانی راجع به سیستم‌عامل نسل بعدی اندروید فاش نکرده است، اما ما هم چندان از قابلیت‌های هدیه جدید گوگل بی‌خبر نیستیم.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از گوگل، نسخه جدید اندروید در ۳ ماهه چهارم سال ۲۰۱۱ عرضه می‌شود و طبق آخرین اظهارات اریک اشمیت (مدیر اجرایی گوگل و به نوعی پدر خوانده اندروید) در سانفرانسیسکو، این بستنی ساندویچی در ماه‌های اکتبر و نوامبر به دست ما می‌رسد.

انتخاب این تاریخ به نظر منطقی می‌آید، چراکه در این دو ماه تعطیلات زیادی در پیش داریم و تقاضای بازار به اوج خود می‌رسد و گوگل با این کار، دستگاه‌های جدید را به این سیستم‌عامل مجهز می‌سازد و فروش در ماه دسامبر نیز دوچندان می‌شود.

قرار است این نسخه جدید علاوه بر گوشی‌ها روی تبلت‌ها نیز نصب شود. در حال حاضر سیستم‌عامل اندروید ۲ شاخه متفاوت دارد: اندروید ۲٫۳ یا نان زنجبیلی، برای گوشی‌ها و اندروید ۳٫۲ یا لانه زنبوری برای تبلت‌ها.

دلیل وجود این دو شاخه متفاوت در این است که اندروید لانه زنبوری برای دستگاه‌های اندازه تبلت طراحی شده است و از گوشی‌ها پشتیبانی نمی‌کند.

بستنی ساندویچی علاوه بر این که این اختلاف‌ها را از بین می‌برد، به گفته گوگل سیستم‌عاملی است که همه‌جا راه‌اندازی می‌شود. مهم نیست دستگاه شما گوشی باشد یا تبلت یا هر گجت دیگری، چون این نسخه برای شما طراحی شده است.

رابط کاربری بستنی ساندویچی از لانه زنبوری به ارث رسیده است. با معرفی لانه زنبوری، گوگل ظاهری متفاوت به سیستم‌عامل اندروید بخشید.

به جای استفاده از نوار اطلاع که بالای صفحه وجود داشت، پیام‌های سیستمی‌ در پایین قسمت راست صفحه (جایی که بقیه اطلاعات مربوط دیده می‌شود) نمایش داده می‌شوند.

برنامه‌ها از بالای قسمت سمت راست صفحه قابل دسترسی‌اند که طراحی جدیدی به شمار می‌آید. از همه مهم‌تر این است که نیاز به استفاده از دکمه‌های فیزیکی از بین رفته و برنامه‌ها از دکمه‌های هدایتی برخوردارند که در پایین قسمت چپ صفحه قرار دارد.

همچنین با یک آپدیت، سیستم‌عامل لانه زنبوری می‌تواند Multitasking را در فهرست ویژگی‌هایش قرار دهد و از ویجت‌هایی که اندازه آنها تغییر می‌کند در صفحه اصلی استفاده کند.

سیستم‌عامل بستنی ساندویچی نیز ادامه همین راه را می‌پیماید. مهم نیست شما تبلت یا گوشی داشته باشید. این سیستم‌عامل رابط کاربری لانه زنبوری را همراه با Multitasking، طراحی صفحه اصلی جدید و پشتیبانی گسترده از ویجت‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد.

البته شایعاتی نیز راجع به ویژگی‌های دیگر این سیستم‌عامل وجود دارد. برای مثال می‌گویند ممکن است در این سیستم‌عامل از دستگاه‌های پلاگ‌ اند پلی مانند موس و صفحه کلید و دسته‌های بازی به صورت USB بتوان استفاده کرد.

همچنین گوگل این سیستم‌عامل را به گونه‌ای طراحی کرده است که برنامه‌های آن روی صفحه‌های۳٫۵ تا ۱۰٫۱ اینچی براحتی قابل اجرا باشد.

عکس‌های زیادی در سایت‌های طرفداران اندروید به عنوان عکس‌های فاش شده از این نسخه جدید وجود دارد که به ما نشان می‌دهد این سیستم‌عامل چه مسیری را طی می‌کند.

اما مدرکی وجود ندارد که حقیقی بودن این عکس‌ها را ثابت کند و حتی اگر آنها واقعی باشند، این عکس‌ها باید از مراحل اولیه ساخت و توسعه گرفته شده باشند و احتمالا با نمونه نهایی تفاوت زیادی خواهند داشت.
0924-1.jpg

بستنی ساندویچی دارای منبع باز خواهد بود. گوگل با اقدامی‌عجیب با ارائه سیستم‌عامل لانه زنبوری، منبع و کدهای برنامه این سیستم‌عامل را برای استفاده برنامه نویسان و هکرها و… عمومی‌نکرد.

به گفته تیم اندروید، دلیل این کار این است که سیستم‌عامل لانه زنبوری برای گوشی‌ها طراحی نشده است و گوگل نمی‌خواست برنامه‌نویسان با دستکاری کد این سیستم‌عامل، سعی کنند آن را به دستگاه‌های کوچک‌تر انتقال دهند.

با این حال، بستنی ساندویچی مانند نسخه‌های قبل از لانه زنبوری با منبع باز ارائه می‌شود.

با این که رسانه‌ها و بلاگ‌های خبری اندروید با اعتماد کامل بستنی ساندویچی را نسخه می‌نامند، اما هنوز نشانی از این که گوگل تصمیمی‌در زمینه شماره نسخه سیستم‌عامل جدیدش گرفته باشد به چشم نمی‌خورد.

تیم اندروید قبلا اعلام کرده بود شماره نسخه‌های جدید تا لحظه آخر مشخص نمی‌شود و فقط از اسم دسر آن در مراحل توسعه استفاده می‌شود.

گوگل ممکن است گوشی نکزوس جدید خود را به این سیستم‌عامل مجهز کند. با این که این خبر رسما تأیید نشده است، اما تمام شواهد گواهی می‌دهند ارائه این دو حدودا همزمان خواهد بود.

این گوشی که به احتمال زیاد نکزوس پرایم نام دارد، ساخت شرکت سامسونگ است. با توجه به اخبار و شایعات منتشر شده، این گوشی دارای صفحه‌ای ۴٫۵ یا ۴٫۶۵ اینچی Super AMOLED HD با وضوح ۱۲۸۰×۷۲۰ و پردازشگر دو هسته ای ۱٫۵ Ghz است.

اما زیاد به اسم نکزوس پرایم عادت نکنید. طبق شایعاتی که هفته پیش منتشر شد اسم این گوشی سامسونگ گلکسی پرایم خواهد بود. و گزارش‌های دیگر از در راه بودن یک گوشی دیگر با سیستم بستنی ساندویچی خبر می‌دهد که اسم آن دروید پرایم است.

ویژگی‌های منتشر شده از آن غیر رسمی ‌و تأیید نشده هستند و پیشنهاد می‌کنیم هر خبر مرتبط به آن را با اطمینان خاطر قبول نکنید، اما این گونه که به نظر می‌آید احتمالا این گوشی جدید در راه است.

هنوز خیلی زود است تا با اطمینان از آپدیت نسخه‌های فعلی به بستنی ساندویچی حرفی بزنیم، اما به هر حال سوال هر کاربر اندروید، وقتی نسخه جدیدی معرفی می‌شود، این است که آیا دستگاه او نیز می‌تواند به آن مجهز شود؟

برای جواب این سوال باید تا عرضه آن به بازار صبر کنیم تا تولیدکنندگان دستگاه‌های اندروید تصمیم بگیرند در گوشی‌های قبلی خود از این سیستم‌عامل استفاده کنند.

با این حال به نظر می‌رسد نکزوس اس و زوم موتورولا جزو اولین دستگاه‌هایی هستند که از این سیستم‌عامل استفاده کنند، چرا که این دو دستگاه گوشی و تبلتی هستند که گوگل، خود را با آنها معرفی می‌کند.

طبق گزارشی که از شرکت سونی به دست آمده، همه گوشی‌های Xperia سال ۲۰۱۱ به سیستم‌عامل بستنی ساندویچی ارتقا خواهند یافت، البته از زمان اصلی این اتفاق حرفی به میان نیامده است.

به نقل از برسام
 


اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: